SEDEKAH JUMAAT HARINI APE???

 Assalamualaikum semua, dan selamat petang harini deeja nak cakap pasal sedekah jumaat harini ape???

Harini kita adakan sedekah jumaat seperti biasa tapi kalini sedekah kita lain sikit laa, harini sedekah bagi nasi lemak. Nasi lemak kita ada lauk jugak laa takkan kosong je kann tapi kalau nak kosong pun boleh jugakk, jadinya kat nasi lemak kita ni kita add chicken crispy, kambing crispy dannn yang paling best kita ada shanky lamb sekali tau, tapi shanky lamb tu hanya untuk sape dapat awal laa. 

Harini sedekah macam biasa untuk 300 pax sahaja. Sempena pembukaan sarapan pagi Malaya Grill adakan sedekah jumaat untuk semua

Harini shanky lamb yang paling cepat habis sebab dia sikit je dlm 5-10 macam tu jadi shanky lamb tu laa yang paling cepat habis pastu kita ada kambing crispy jugak laa jadinya kambing crispy tu yang habis nombor 2 dan last sekali yang habis mesti korang tau kann ayam crispy atau ayam goreng (mekdi) orang panggil.

Disamping tu jugak kita sediakan kuih-muih seperti kuih keria, karipap, kuih puteri ayu dan pulut kuning. Kita sediakan air laa macam air teh o panas dan air teh  panas.

                                                                                                                                                 Jadi terima kasih untuk siapa yang datang, maafkan kami atas kesulitan dan kesilpan dari kami.

'


Ulasan

Catatan Popular